25 maj 2009

Ska dra hemifrån om ungefär en timme, ska smårepetera lite inför avslutningen vi har med solosången. Är dock inte så mycket och göra eftersom att alla bara sjunger en låt var. Är inte alls pirrig men helt klart irriterad på allt och alla, ja iallafall familjen. Tycker inte om att de ska vara så uppspelta över att jag ska sjunga när jag verkligen ogillar att sjunga framför folk jag känner, såsom mamma, pappa, maria och sofia. Men egentligen så tycker de ju bara om min röst, och det är väl kul.. Ska iallafall försöka vara den som sjunger först så att jag blir av med det. Sjunger en låt med Phil Collins, har ju sagt att hans texter är helt underbara. Denna låten är väl kanske inte hans absolut bästa men texten är jävligt vacker; http://www.youtube.com/watch?v=pNb1EknEF9A

Inga kommentarer: