15 april 2009

Precis nybadad, mina fingrar är helt skrynkliga, som russin. Har väl aldrig riktigt gillat den känslan förut men nu påminner den mig om alla gånger jag och Mattias duschat riktigt länge tillsammans, det är så otroooligt mysigt - om ca. 65 dagar får jag göra det igen. Nu ska jag tyvärr göra desto omysigare saker: Plugga...

Huvudvärken var mirakulöst borta imorse när jag vaknade vilket kändes som världens befrielse eftersom den rubbade min sömn nåt så otroligt igårkväll. Serverade i skolan idag och det gick faktiskt väldigt bra, fast med sju ynka gäster ska man kanske inte vänta sig så speciellt mycket jämfört med nästa vecka då det är uppemot 25 st på samma bord. Lyckligtvis är vi många som ska hjälpas åt den dagen + att jag ska gå lite innan klockan 13 då jag ska upp till sjukhuset och opereras, låter roligare och mycket mer intressant så säga så. Är egentligen "bara" borttagning av en visdomstand men det står operation på mitt papper så då är det väl det. Ska ringa lung och allergimottagningen imorgon och försöka få en tid där, vårdcentralen var nämligen full. Efter min förra operation som var likadan hade jag nämligen väldigt ont de två första nätterna och det är något i värktabletter som jag inte tål, allting blir bara tusen gånger värre då så måste få ett svar på vad det är så att doktorn kan skriva ett recept på värktabletter som inte innehåller just det som jag inte tål, vad det nu är.

Imorgon innan skolan börjar ska jag hinna med en del annat, måste ringa blodgivning och be de sluta skicka de här jäkla lapparna om nya tider hela tiden eftersom att jag bett om ett uppehåll. Ska även inom försäkringskassan och snacka lite angående bostadsbidrag eftersom att jag nu fått erbjudande om att titta på tre olika lägenheter, den första får jag se redan imorgon så det ska bli jättekul! Detta var den som var billigast och inflytt redan 1 juni, vet inte alls hur den ser ut men vet att just de här är jävligt fräscha så får hoppas på det bästa. Jag har även dubbel chans att få just den här, sökte lägenheten på både min och mammas användare inom hfab och båda fick ett erbjudande, alltså kan man säga att jag är två av de fem som får komma och titta på den. Man ska ha tur ibland.. Nu ska jag tillbaka till pluggandet, ta-ta!

Inga kommentarer: