28 mars 2009

Kunde inte sova längre tack vare denna helvetiska förkylning. Fisherman's friend är en bra halstablett, inte den godaste dock men den kanske inte ska smaka godis. Eller? Nyser iallafall omvartannat vilket inte går att göra något åt, dumt! Ska strax klä på mig för att köra till tippen med lite onödiga kläder samt lämna in gamla plagg till Myrorna etc. Tänkte att jag lika gärna kan vara duktig och göra allt sådant miljövänligt när jag ändå har tänkt och vara lika duktig som resten av världen ska vara mellan 20.30-21.30 ikväll, nämligen genom att släcka alla lampor m.m. Innan dess så kommer Johan hit, får se vad hittar på. Promenad på stranden och lite käk känns okej så blir nog det. Vid 15-tiden ska jag och Maria vara hårmodeller. Syrran ska få rött hår i tre olika nyanser medans jag själv ska bli BLOND. Lite rädd men spännande samtidigt, de vet ju va de gör. Nä, nu ska jag bunkra upp mig med vinterklädsel även om det är över 10 grader ute. Bye!

Inga kommentarer: