29 mars 2009

Jag vet att det är en tidig söndagmorgon och att jag egentligen borde sova nu men det går inte när solen sipprar in på mig och världens mysigaste katt kommer och lägger sig i mitt ansikte och leker med mitt nyfärgade hår som förresten inte blev blont. De bytte frisör och hon tyckte la min färg var fin som den var så hon färgade underhåret i tre olika kopparfärgade nyanser istället. De ser rätt coolt ut när man sätter upp håret men hänger de bara rakt ner så syns det nästan inte alls. Mig kvittar det, ska be Anna klippa fram det lite när jag ska ner till Malmö nästa helg. Biopremiär på fredagen av den nya Fast and the furious och sedan en utgång på det! Kommer bli en toppenhelg iallafall. Me like! Hoppas förkylningen har försvunnit tills dess, går knappt och andas.

Iallafall, idag åker Johan hem så jag ska spendera dagen vid köksbordet tillsammans med några skolböcker och ett antal sidor. Hade tänkt och sticka till gymmet eftersom det knappt är något folk där idag men får se hur det blir med det, man ska ju egentligen inte träna när man är förkyld för kan bara bli värre då så nog lika bra och vänta tills imorgon. Vi får se, kanske får med mig mamsen dit och då kommer det gå rätt långsamt.. Fniss! Frukost nu, bye suckers.

82 dagar kvar... <3

Inga kommentarer: