25 mars 2009

Har precis varit en vända på iskalla stranden med Caroline, mysigt som attan. Mina fötter har dock tappat känseln, så även mina fingrar och min näsa. Som grädden på moset så rent ut sagt stinker jag lax, har hållt på med det hela dagen i köket så det enda jag ska göra ikväll är att kurera mig i badkaret med massa väldoftande skum. Att sova tidigt tror jag kommer ses som värdelöst, att sova överhuvudtaget känns onödigt när jag ändå börjar min enda lektion för dagen klockan 13. Ett tretal filmer lockar så mycket mer.. Det som skulle locka mest dock är att världens finaste prins skulle varit här nu, eller att jag hade fått stå och hålla hans handArlanda där han befinner sig nu. Tror ju knappast att någon lyckats undvika "nyheten" att Mattias åker på jorden runt-resa idag och kommer hem först på midsommarafton. Så är det iallafall.. Att jag sen har osis och börja mitt underbara sommarjobb direkt efter midsommar var ju bara rena tillfälligheten. Jaja, det är iallafall jävligt soft är ute i Tylösand och jag jobbar tillsammans med en kille från klassen så kommer bli grymt kul + sköna pengar. Efter sommaren kommer jag även få jobba varannan helg i frukosten på hotellet där och det är ju pengar med + alla kontakter man får. Jag menar, fick detta jobbet genom att jag hade arbetat så bra och visat framfötterna i restaurangen på skolan. (bra lovvan!) Lite segt och ta sig ut till Tylösand så tidigt på morgonen eftersom de är nån mil men man har ju resten av dagen ledig sen. Hejdå!

jag älskar dig

Inga kommentarer: