26 mars 2009

Det blev inget badande och inget filmtittande heller igår. Åkte med Maria en stund på kvällen sedan sov jag hemma hos henne.. Imorse gjorde vi mumsig frukost och tittade på The Dark Knight, den var bra men jag föredrar nog den första ändå, Batman begins. Började skolan vid strax efter 13, jag och Sanna håller på med ett arbete i samhällskunskapen och jämför Finland-Norge. Fick på den lektionen även läsa ett mysigt mejl från Kärleken, de har kommit fram till Bangkok nu och det hade tydligen gått bra vilket känns jätteskönt. Kan inte riktigt fatta att klockan är 22 där nu när den bara är 16 här. Jag har hela kvällen framför mig. Ska strax köra hem till Pitt och så ska vi iväg och tanka, fota lite, äta god mat samt ner till Laholm och byta bil. Ikväll blir det bara mys och troligen en film, börjar seeent imorgon. P&K!

Inga kommentarer: