25 februari 2009

Tröttheten smyger sig fram, smärta i benen med, inte alls så konstigt iförsig. Natten blev alldeles för sen med en värdelös film och ögonen stängdes inte förens 03.30. Klockan ringde 07.30 och en heldag i köket väntade, jag kunde som tur var chilla i bageriet men det blev ändå en del och göra. In mot staden för ytterligare synundersökn. sedan cyklades det hem till farmor och farfar för en fika. Pappa och jag cyklade vidare till Team Sportia och köpte cykellampor till mig, TACK! Köpte sedan två nya hemtelefoner eftersom att vi trodde den gamla hade pajat. När jag skulle koppla in allt här hemma visade det sig att.. Oo, sladden var inte i! (kanske därför inte telefonen fungerade) Lite surt var det eftersom motvinden och kylan ut till Flygstaden var obarmhärtig. Som pricken över i:et är det nog något fel på högtalaren till datorn (sladdarna är i) vilket är väldigt surt för att jag har precis fått hem massor av bra musik. Blääää! Gymmet på det här gör att mina ben är mos och min hjärna detsamma. Illa med tanke på att jag ska till badhuset på idrotten imorgon klockan tio. godnatt.

1 kommentar:

Anonühm sa...

Så kan det bli när inte sladden är i :D