26 februari 2009

Skön dag idag. Efter 20 längder och livräddning på badhuset cyklade jag och pitten hem i piskande regn och gjorde pommes. Mums! När vädret lugnat ner sig traskade vi till Maxi och lämnade ett paket samt handlade liiite godis. Vi tittade på "Selma och Johanna", en barnfilm som faktiskt är jävligt bra "Och pappa haj, dodo-dodo-doododo!" typ så.. Skönt att man kan se på sådana filmer fortfarande, går endast med tjejer dock - inget jag skulle dra upp för pojkvännen direkt, möjligtvis Lejonkungen eftersom den är såå underbar! Iallafall, ska snart gå bort och äta på kinarestaurangen en bit härifrån tillsammans med mammi och sofia, ingen av oss orkar laga någonting ikväll. Väl hemma därifrån ska jag gå igenom lite skolgrejer sen se på film tror jag, är ju leedig imorgon. MHM! Ska bara göra massa mysiga saker.. Ta mig ut till Eurostop en sväng, gå till gymmet, baka tårta tillsammans med storasyster som fyller
T-J-U-G-O-F-E-M på lördag. OH MY, jag har ännu inte hittat någon present. Panik! Ta-ta for now.

Inga kommentarer: