27 januari 2009

Skönt och att ha någonting att göra när man inte orkar tänka, kan dock bli rätt så fel ibland med, speciellt om man är i ett kök och tar 3 msk stark chili istället för curry. Sanna hann rädda oss i sista sekund som tur var. Var på vårdcentralen efteråt och fick förvånadsvärt bra besked med tanke på allt onyttigt som jag har ätit sen i fredags, förra veckan var bättre med -1,6 kg, nu var det bara -0,7 men är nöjd ändå. Promenerade en timme på galgberget med Caroline efter min solosång med så det var skönt, ska bara se till och ta den där promenaden varje dag nu. Trots att jag kommer att hata att gå upp ur den varma sängen till helgen så SKA jag dra med Mattias ut på en liten runda även om han strongt protesterar. Nu ska jag leta lite fakta till min dietkurs sen är det AA (Andra Avenyn).

Inga kommentarer: