26 januari 2009

Dagen blev värre än vad jag hade tänkt mig och klockan är inte ens tre. Hade svårt för och somna inatt så blev endast några timmars sömn. Ett kraftigt illamående gjorde att jag bara klarade av förmiddagen i skolan. Drog mig hemåt och la mig i soffan för och lugna ner mig själv lite men tillslut så brast det ändå. Berättade ju för någon dag sedan att jag hoppat av kören, Ing-Mari ringde igårkväll och sa att hon vill ha mig kvar tills terminen är slut pga. alla konserter vi ska ha. Med den rösten och övertalningsförmågan hon har så kunde jag inte annat än mh:a med gråten i halsen.. Värre blev det somsagt idag, tårarna bara forsade ut. Det är inte så att jag inte trivs i kören, inte alls men jag orkar verkligen inte, har ingen lust.. Förra gången något hårt drabbade mig så hoppade jag av skolan, så ska det absolut INTE bli igen. Har jobbat så j*vla mycket för dessa betygen, ska inte rasera det nu.
Det är väl ändå mitt liv det handlar om?

Inga kommentarer: