01 januari 2009

Precis beställt en bok på nätet, hela fem kronor billigare än i staden (wow) "Om jag kunde drömma" heter den, är baserad på filmen Twilight. Har hört att den är jättebra.. Finns fyra böcker i serien fast bara tre av de har kommit ut. Pga lite pengabrist så valde jag att göra som jag har gjort ett tag förut.. Varje gång jag hade varit en hel vecka i skolan utan skolk köpte jag mig något liitet som jag ville ha, som en belöning ungefär. Samma ska jag ha nu, det har till en viss del med skolan och göra.. Läxor och sådant men även lite träning. Anser jag mig själv som jävligt bra köper jag mig något jag verkligen vill ha.. Så nästa månad köper jag nummer två ur serien, "När jag hör din röst". Kommer självklart inte köpa en bok varje månad, det får ju skifta lite. Det är iallafall något kul att sikta efter + att det är härligt och längta efter vad som händer i nästa bok samtidigt som det är lite jobbigt med.

Maria har varit här ikväll och ätit fläskfilé med mig. "Hellre gröt tillsammans än fläskfilé ensam" sägs det ju men somliga har tur. Vi tittade även på Parlamentet, 10-årsjubileum. Resterande delar av dagen har bara varit wii-spelande, mina dance-moves are to die for! Tittade även på en film som visades på burken, "Joker" med Björn Skifs. Den var inte så jäkla bra egentligen men jag kunde ändå inte zappa över till något annat. Skum var den!

Allt jag tänker är Dig, dig, DIG, Dig!

Inga kommentarer: