01 januari 2009

Nyårsafton blev lyckad. Nykter som jag var så stannade jag hemma med lilla mamma och åt massa gott. Blev även en del wii-spelande, roligt som attan är det. Finns inte så mycket mer och säga, tycker bara att nyår är så otroligt överskattat att man lika gärna kan stanna hemma och ha det mysigt. Hade tänkt och bege mig till Maxi för att handla nåt gott, försöker bara fundera ut vad det kan vara eftersom att jag varken äter chips eller godis längre, nytt år - nya möjligheter! Får väl bli naturgodis eller liknande, riktigt mörk choklad är inget favorit men det är godkänt iallafall. Ser framemot detta året något otroligt.. Just nu är det bara januari, vår månad och Han som gäller, ingenting annat. Resterande delar av året hoppas jag också innehåller Honom men det är dessutom storasyster som fyller 25, det är sommar, vänner, pengar och det är COLDPLAY! Leter även efter en resa, vill nu... Ska ta med mig mp3:n ut på promenad nu och ikväll kommer Maria hit för och käka lite. Mysmys.. Ta-ta!

Inga kommentarer: