30 december 2008

Igår var otroligt mysigt, massa barn som körde viskleken "det hänger en rosa gräsklippare i julgranen" försökte gå runt bordet.. Lyckades inte! Otroligt mycket mat blev det iallafall, avslutades med älg, var grymt längesedan jag åt det men de är gott som fan.
Iallafall, jag vaknade precis och ska nästan direkt ge mig ut på promenad, bort till Maria och åka med henne en sväng eftersom Markus ska komma hit och äta och då får inte jag var hemma. Tur att jag inte är på dåligt humör idag, isåfall hade det inte varit så kul och blivit utslängd från sitt eget hem. Men somsagt, jag är på bra humör och den här dagen kommer bli mys. Ikväll kommer Sanna och då ska vi byta våra julklappar samt laga lite käk, "Barnhemmet" ska ses tillsammans med Maria och Sofie med. Gotta go, ta-ta!

Inga kommentarer: