29 december 2008

Hunnit med en del idag trots att jag sov länge. Morgonen började med promenad på Östra stranden, kallt som in i helvete var det men skönt. Gick hem och duschade för att sedan traska till vägverket och ta nytt foto (tappat mitt körkort). Blev ganska nöjd med det, min signatur var dock lite värre men det fick gå det med. Gick vidare till banken för och sätta in lite pengar så jag kan betala in massa onödiga räkningar.. Påvägen hem gick jag inom min läkare, gått ner 1,5 kg till nu sen förra måndagen.. Får gärna fortsätta med så mycket i veckan, inte mer än det dock. Känns farligt! Ska snart köra till Våxtorp och käka ännu mer julmat tror jag, lite kusiner och sånt på mammas sida som ska samlas.. Blir säkert mysigt :) Men föööörst.. WII Sports! (snaaart är det januari, våran månad)

Inga kommentarer: