15 oktober 2008

17.36
Vädret gör mig trött och ändå åt jag massor utav socker på praktiken när jag tog med min kladdkaka som förresten blev fantastisk god. Slutade där vid halv 3-tiden sen gick jag i ösregnet hem och la mig i badet direkt så nu har jag nyspirade ben (: Pluggade samhällskunskap därefter och nu hade jag tänkt och skriva praktik-rapport till min lärare men Sanna erbjöd sig just precis och bjuda mig på latte inne i staden så dit ska jag nu. Ta-ta!

21.07
Hittade en nackdel med att lägga saker efter sig (enda fördelen är väl att det är skönt just för stunden). Man ska skriva en APU-rapport och skicka till Agge en gång i veckan och förra veckan missade jag det totalt. Har precis varit duktig och skrivit för denna veckan och tänkte ta två flugor i en smäll men självklart så har jag glömt vad det var för mat exakt. Jag vet att det var specialkost på tisdagen men vad för någon?! Suck...
Uppfriskande kväll iallafall. Cykla i motvind hem till Sanna, äta mat, gå in till staden, köpa latte, gå tillbaka till Sanna och självklart hade vinden vänt så det var motvind tillbaka med. Ögonen känns som bly så är nog dags att sova om några minuter. Hade hoppats på sovmorgon till halv 10 men nej, ska på möte hos rektorn vid 08.15 *gäääsp* På eftermiddagen ska jag upp till lasarettet och lämna blod - känner mid vuxen och duktig!

Inga kommentarer: