16 oktober 2008

Idag har jag övervunnit en av mina största rädslor - Sprutor! Bara spindlar och andra kryp kvar men det är jag inte speciellt sugen på att övervinna heller. Iallafall, blodcentralen idag med stick i armen. Kändes nästan ingenting, bara liite när de drog ur den. Fick en urgullig nyckelring med en figur formad som en bloddroppe samt ett nyckelband där det står "blodgivare" på. Yeah! Själv ska jag belöna mig med en skiva från cdon, har 50 kr rabatt + att jag inte köpt någon på evigheter. Mamsen jobbar sent ikväll så ska även göra mig en god sallad eller liknande och sen mysa i sängen tillsammans med massa skolböcker (för 1 ½ år sen skulle jag ALDRIG sagt mysa och skolböcker i samma mening)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hur e det med ditt brännsår?
o va härligt det e att du skrev mysa o skolböcker i samma mening nu! Toppen! Puss