07 oktober 2008

Till doktorn om någon timme, återigen! Blir säkert blodprov och dyr pencillin idag med.. Var bara halvdag under praktiken men de timmarna var en plåga. Kunde inte svälja min frukost imorse så trött var jag, kunde inte ens svälja mitt eget saliv utan och börja gråta. Sväljer jag nu så hugger det i halsen på mig och gör ont enda upp i huvudet och bakom öronen. Så jävla trist och jobbigt.. Och de kan inte skylla på att jag har för lite kläder på mig när jag är ute, nixpix - svettas ju ihjäl med allt jag har. Jag tänker inte stanna hemma en enda dag till vad doktorn än säger. Har min nästsista vecka på praktiken nu, på torsdag ska vi på rättegång under samhällskunskapen och på fredag är det inspirationsdag, ska få lära oss göra choklad etc (: Nu ska jag försiktigt försöka hälla varmt vatten ner i halsen utan och svälja det. ÖH!

Inga kommentarer: