05 oktober 2008

Roadtripen till Göteborg med Caroline och Sanna igår var rolig. Körde lite virrvarv i nordstans parkeringshus och runt arkaden men till slut kom vi rätt. Parkerade på Heden, nära och bra! Rände runt där i 6 timmar, vi hittade inte så värst mycket även om vi provade en jäkla massa. Koftor tog överhand men ingen av oss köpte någon. Sanna köpte endast en ögonskugga.. Haha, jaja.. tycker hon att 30 mil fram och tillbaka var värt det så visst, jag tyckte iallafall det. Var mysigt och umgås lite mer! Åt en jättegod sallad någonstans, nånstans =P Körde inom Maxi på vägen hem och köpte kanelbullar och mjölk sen blev det hagel och ösregn en bit på vägen hem så vi stannade till och mös på en parkering. Fniss! Hemma vid 20-tiden efter en bits race på motorvägen med två inte så värst snygga killar, men killar iallafall. Höhö! Jag hittade iallafall mig en jättefin jacka, en ball mössa, en t-shirt och en grymt cool huvtröja så jag var nöjd med trippen. Nu ska jag käka med mamma och syrrorna.
Ta-ta for now!

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar att läsa din blogg! så fortsätt om du pallar! Puss syrran