25 september 2008

Stick i fingret och en pinne i halsen, tack doktorn. Läskigt var det dock och höra att en person med influensa som är ganska sjuk har ca. 17-18 vita blodkroppar.. jag hade 68 och siffrorna lyste rött på skärmen, "jaha, ska jag dö nu" Men nej, jag skulle inte dö. Instället fick jag världens största tabletter med massa antibiotika i som skulle lösa mina problem. Och jag som har svårt med och svälja tabletter i storleken av ett majskorn ska nu svepa ner några som är lika stort som ett halvt lillfinger. OMG! Visste väl att smärtan i halsen inte skulle försvinna från dessa direkt även om jag hoppades. Min hostmedicin fungerar inget vidare, varmt vatten med citron fungerar inte heller och jag har inte ens försökt och sova ännu - skulle hellre sitta uppe hela natten så jag slipper tänka på de så mycket. Kanske borde kunna se en riktigt, riktigt dålig film så jag somnar ifrån den men.. suck... jag har aldrig somnat ifrån en film så varför skulle jag göra de nu. Tröst någon...

Inga kommentarer: