25 september 2008

Fortfarande väldigt sjuk. Igår kunde jag knappt andas, gjorde så ont i halsen att jag bara ville gråta men det gick inte heller, gjorde ännu ondare då. Hostmedicinen fungerar inte alls, inte starka halstabletter heller. Inte ens julkalendern från -93 får mig till och må bättre. Om tre timmar ska Maria följa med mig till doktorn för och se vad det är med mig på riktigt, var ju där förra måndagen och sen dess har det bara blivit värre. Igårkväll och imorse var det bara små luft-ljud som kom ur mig när jag skulle prata, nu hör man iallafall vad jag säger även om det låter torrt. Tvekar stort på att det blir skola imorgon, men måste dit en snabbis.. Skolfoto! Iförsig struntar man i sitt eget foto när katalogen väl har kommit men jag har alltid varit med så det ska jag vara nu med. Nu ska jag vara ambitiös och skriva ett mejl till min lärare, hade tänkt och ringa först men kom på att hon kommer nog inte höra ett ord av vad jag säger så. Ta-ta for now.

Inga kommentarer: