15 september 2008

Skolan idag var såå seg, hostade mig genom hela dagen men jag stannade där till sista lektionen - stolt över mig själv! Efter skolan blev det hem för och duscha, var på tudorkliniken vid 18.15 och fick reda på att jag fått tre-fyra olika virus i halsen, förkylningsvirus så jag fick recept på en hostmedicin som förresten smakar heaven! Självklart var apoteket inne i staden stängt så fick bussa mig upp till sjukhuset och hämta ut medicinen för otroliga 103 kr, it's better be good! Mamma och pappa blev överlyckliga när de fick höra att den ej får blandas med alkohol, kan tydligen ge otroliga andningssvårigheter. För mig är det helt okej men för mister M som säkert vill supa mig under bordet är det kanske inte lika kul. Ajja, hostan kanske är borta till torsdag-fredag nångång.. Har APU imorgon somsagt, vill egentligen gå dit för har bara 14 tillfällen och jag har redan missat tre stycken men samtidigt så är förkylningsvirus i ett kök där man lagar mat till 600 pers inte så bra. Får prata med mamma när hon kommer hem.. Nu ska jag ta och laga lite mat till lillasyster, smöra så att jag får låna hennes kamera när jag ska upp till stockholm - har massa att fota tydligen:

utdrag från mister M:s blogg.
Min älskade L kommer på onsdag klockan 18.45 för att rocka min helg bla med Coldplay LIVE torsdag...ooh I WANNA FUUUME!. Oj vad jag ska visa dig min värld honey...du kommer ha så mycket kort shooted att du får ta en eftermiddag för att lägga upp dom på ansiktsboken som blivigt värsta deluxe^^

Inga kommentarer: