14 september 2008

Finns inte så mycket och säga om helgen. Otroligt bra har den varit iallafall.. Jag och Sanna hade mys.. Lagade mat, hyrde en dålig film, körde till pappa och hälsade på en stund. Hon sov över oxå, a woman in my bed.. Var faktiskt ett litet tag sen, hade två stycken innan dess. Fniss! Iallafall, vi lagade tacos igår och jag kände inte smaken av någonting. Samma idag, inte ätit direkt mycket för smaken är helt borta + att det går inte och andas med mat i munnen eftersom näsan inte vill samarbeta med mig. Att halsen sen är svullen och inte vill dra ner lika mycket luft som jag vill är ju en annan sak.. Suck! Skolan imorgon är fortfarande osäker.. Får se hur jag mår imorgon men drar kanske dit en stund på förmiddagen eller något. Konsert senare på kvällen men med denna rösten går inte det, får mima i 7-gradig kyla. Nu måste jag plugga lite, har fullt upp fram tills jag åker till stockholm på onsdag nämligen. Längtar!

It ain't me you're lookin' for, babe

Inga kommentarer: