13 augusti 2008

Var ute på en 100m-promenad nyss sen upptäckte jag att det var väldigt tråkigt. Återvände och tappade upp massa badvatten, låg där i 10 min sen blev även det tråkigt. Fantasin börjar tryta så blir väl till och tända ljus, dricka te och läsa en bok. Hoppas på att jag blir sömnig av det.. Har sovit 8 timmar de senaste två dygnen och jag har inte känt av sömnbristen ännu. suck!

Imorgon fyller lillasyster 16 år och det firas väl med ett hej vilt kalas kan jag tro. Mamma börjar jobba vid lite innan 9 så får väl upp och sjunga vid 8-tiden.. Jag kommer ju självklart inte att somna om efter det så jag får väl sitta och dega framför tv:n tills lillasyster blir krävande och ska ha lunch; "jag fyller faktiskt år!" .. och ja, jag kommer väl laga maten bara för att jag är världens bästa storasyster såklart! Maria kommer säkert över och äter med.. På kvällen kommer farmor&farfar, mormor&ingeborg, pappa och två av Sofias kompisar. Blir tacos och tårta! =D

Inga kommentarer: