13 augusti 2008

Prata i telefon till halv fem på morgon, mysigt men kan kosta lillis skjortan - helt klart värt det! (kommer jag kanske inte tycka när räkningen kommer) Två öronvärkande signaler väckte mig vid 9-tiden, det var morfar som tyckte det var roligt och busringa, nästintill iallafall. Kunde självklart inte somna om efter bara 270 minuters sömn, kände mig varm som en kamin så självklart går jag upp och gör te samt tar febern. Hurra! Jag som hade tänkt och cykla till swim-long-valley (simlångsdalen) med pappa idag eftersom vädret är tiptop men nej, god had other plans för little me. Istället blir det brakfrukost med tv-tittande, försöka övertala lillasyster om att jag också är bra på att hålla handen om man ska ta spruta, köpa hennes födelsedagspresent samt ha teorilektion vid halv fem (mamma tycker att jag borde gå till vårdcentralen med min handled oxå, medans det fortfarande är gratis.. We'll se about that)

Inga kommentarer: