20 augusti 2008

Nu är jag sådär äckligt mätt igen. Blåbärsyoggi med nåt knaprigt i, te och två mackor + avokado.. Känns som att jag inte kommer äta mer på hela dagen. Metro slapp jag gå och hämta eftersom den redan låg på bordet, horoskopet var skumt idag. Ska iallafall försöka och inte göra något oekonomiskt idag..

Hade några otroliga sömnproblem igår, lade mig i sängen vid halv 12 ungefär.. Var inte ett dugg trött så låg och tänkte på allt möjligt fram till 1 ungefär (min hjärna häll på och sprängas) då tog jag iallafall till den sista halvan av en bok som jag har - urtråkig! Vid lite efter 3 kunde ögonlocken få lugn och ro, usch vad jobbigt det var. Måste dock försöka somna i tid idag, skola imorgon somsagt. Börjar vid 10 så är ganska lugnt men ändå.. Nu ska jag slagga framför tv:n sen kommer väl mamma tjata på mig att hjälpa henne med tvätten - Fy! Teorilektion ikväll med. So long!

Inga kommentarer: