20 augusti 2008

Det är hemtrevligt och sitta och läsa andras bloggar tycker jag. Har hittat en ny favorit nu, vill bara fortsätta läsa.. Är det för att du skriver så bra eller för att jag tycker om dig så mycket, hrm.. Både och tror jag. Precis kommit hem från körskolan, hade teorilektion.. Rumpan fick ont efter ett tag på de där obehagliga stolarna och cykelsadeln hem var inte heller det underbaraste men det fick gå helt enkelt. Om drygt en timme kommer mamma hem, Maria kommer också - vi ska ha tjejmiddag nu dagen innan jag börjar skolan. Kräftor, sallad och bröd. Ingen tiopoängare men helt klart en sjua. Duka nu, Lovisa är duktig.

Lite senare: Stod och hackade lök precis och insåg att om man någongång får se en kille gråta så är det väl när han hackar lök. Det borde vara ett jobb för endast män, så slipper jag stå där och storböla över en sak som jag inte ens kommer att äta. Fick ett jättesnällt sms nyss, "Detta kan man aldrig säga för många gånger, Tack för att Du finns! Kramar" Snacka om att bli glad över lite bokstäver. Fast mest av allt vill jag bli glad av Dina bokstäver igen..

I crashed in to you.

Inga kommentarer: