10 juni 2008

Är kyligt och båsigt ute nu men solen tittar fram ibland ändå. Vaknade för en timme sedan för att Sofias kompis alltid ska ringa tidigt på morgonen och väcka än. BLÄ! Men struntsamma, var väl inte tillräckligt trött för att somna om.. Jag är glad att vädret är sämre idag för det betyder att jag kan ta itu med min städning till 100%, behövs verkligen. Möblerade lite igår men dock så vet jag inte om det blev, är mycket mindre förvaring nu. Ska iallafall låta det vara så en stund och "anta att det inte finns plats" för då kommer jag slänga allt som jag inte har någon användning för. Inser jag sedan att fan, detta går inte så får jag komma på en annan lösning. ska göra mumsig toast till frukost nu och ett stort glas vatten, är så sugen! Måste iväg till pappa och hämta en längre sladd till mina högtalare så att jag kan spela lovely musik när jag städar, går mycket snabbare om man sjunger och dansar samtidigt.

Inga kommentarer: