10 juni 2008

Någon städning till 100% blev det verkligen inte, vet inte varför jag ej får det gjort - har ju massor av tid över! Skulle kunna säga att jag gör det imorgon men jag vet att det inte kommer bli så mycket gjort iallafall, bara en del av det om jag gör upp ett schema. Ska göra så mycket annat: Ringa trafikskolan och flytta fram en körlektion, ringa tudorkliniken angående ett bidrag, hämta sladd hos pappa, hämta ut tågbiljetter till peace&love, köpa bussbiljett gbg-hstd, teorilektion 16.30 + städningen då. Usch! Det låter som hemskt mycket men de tar inte mer än en timme sammanlagt egentligen, eller jo tar en timme fram och tillbaka att cykla till pappa men annars är det inga problem, jag är bara så jäkla seg.. Blä på mig!
Har åstadkommit lite bra grejer idag iallafall. Tömde ur en hel låda och lagade den. Jag med en hammare, ojojoj - Oslagbart! Sen har jag även gjort en paj med ost och skinka som blev sjukt jäkla god + att jag har tittat på fotboll såklart! Har varit och är två matcher på tv4 varje dag nu och jag har inte missat en enda, känner mig stolt ^^ 2-0 idag till Sverige, lyckat om inte annat! =D Just nu sitter jag här och funderar på om jag ska se på en film som jag hyrde idag men som jag har i en vecka, eller om jag ska lägga mig och sova så jag hinner med så mycket som möjligt imorgon Eller om jag ska städa lite till och sen sova. Det mellersta alternativet lockar mest... Nattinatti! <3

Inga kommentarer: