03 juni 2008

Precis varit på apoteket, hade så ont i ögat så drog dit för lite rådgivning. De trodde tydligen att det var en vagel, den syns ju knappt med den känns som fan. Det är dyrt att ha vagel i ögat -87.50. Så nu har jag en smörja i ögat som gör att det blir väldigt suddigt, ska lägga saltlösning i den senare och även hålla en varm handduk över eller något för då försvinner den fortare, men somsagt det är tur att den inte syns.

Varit på stranden idag i fyra timmar med Caroline och Maria, det var najs som fan och jag har fått mycket färg. När vi badade såg vi dock en brännmanet vilket inte var så roligt såhär tidigt på sommaren men vi klarade oss undan den, satt på de grunda och solade och pratade istället. Innan stranden var jag somsagt i skolan i 15 min och åt päron-glass, mums! Caroline hängde med in till stan och hjälpte mig köpa studentpresent, blev mycket nöjd med mina köp! =D

Nu ska jag plugga teori, har teorilektion imorgon och på kvällen ska jag hem till mammas vän och äta etc. Torsdag är det studenter heela dagen!! Fredag ska jag övningsköra massor och gå på 18-årsfest, min kusin (som jag var superkär i när jag var liten) fyller år. På lördag är det feeeest! :)

Inga kommentarer: