02 juni 2008

Glada låtar och värme är inte alltid det bästa. Nu har jag gjort två mappar i min mp3, en för glad musik och en av ett litet deppigare slag. Värmen tar rättare sagt död på mig, har man bränt sig så är det jobbigt att spendera flera timmar i solen. Skulle varit i inspelningsstudion nu med det är något fel med mina ögon, de bara rinner och rinner sen är vänster öga jätteömt - inte alls kul! Näsan rinner med trots att jag ej är förkyld och återigen kommer brännan tillbaka, det är lite som frossa - det bränns så mycket att man fryser, nästan som feber.


Vill verkligen bli bättre tills imorgon för då har jag 1000 grejer som måste göras som ej blev gjorda idag. Ska till skolan och fika 15 minuter samt lämna in en mapp till Marianne. Rusa till staden därefter och köpa en studentpresent till Camilla och Anna. Städa mitt stökiga rum står också på listan fast det kanske jag orkar ikväll, iallafall lite. Teorin måste jag också kolla igenom en aning, har körskola på onsdag. Har bestämt att jag har en, ibland två körlektioner i veckan så blir det perfekt tills födelsedagen. Har betalt för 20 lektioner men tar dubbellektioner de flesta gångerna. Nu ska jag gå och äta mat, har inte ätit sen frukost - kan vara därför jag är på så uttråkat humör.

Inga kommentarer: