07 juni 2008

Life is good! Allt känns så himla bäst just nu.. Hade avslutning med kören idag (försov mig dock pga nattens partaj) Konserten gick jättebra, såklart och när vi skulle krama Ing-Mari hej då så sa hon att hon är verkligen jätteimponerad att jag klarat av och gå från sopran 1 till alt 2 (från det absolut ljusaste för en tjej till det absolut mörkaste) Efter avslutningen drog vi in till stan och jag har köpt ännu en klänning, har gått och blivit lite mer tjejig nu och det känns väldigt bra. Allt är så mumsigt billigt med, fast idag bjöd mamma (tack!) Ska till stranden om en stund, lägga mig och sova lite i solen och ikväll kanske jag ska hem till Camilla och dem för att grilla + käka, eller så blir det grill bara för familjen Johansson. Ska upp tidigt imorgon, ska vara ute i Tylösand hela dagen och spela volleyboll etc. Jag, Maria, Johanna, Andreas, Gustav, David och Evelina.. Funny! (frukost nu)

Inga kommentarer: