06 juni 2008

Igår var lovely lovely lovely. Studenter är bra grejer för man får god mat och mycket dricka, helt gratis! Det är ingen som frågar hur gammal man är, det bara bjuds - härligt! Var uppe hos Sofia en snabbis och lämnade blommor - rusade över till Anna och åt värsta goda smörgåstårtan, drack öl och champange. Drog mig bortåt buss-jäveln som aldrig kom, inte i tid iallafall så väl inne på Österskans fick Micke Pakell hjälpa mig och stanna den andra bussen så att jag hann till Camilla i lagom tid iallafall. Väl framme så överröste hennes familj mig med dricka, mat, dricka och dricka. Fick en svingod champange som smakade lite fläder, den vill jag ha på min student - Mumma! Vid 21-tiden blev vi körde ut till Tylösand där det var fest på stranden, vi spelade kubb, volleyboll, åt godis och drack =D , vid midnatt körde vi hem till Ida där det var efterfest, jättemysigt var det och vi åt som bara den. Kex, brieost, välkomstdrinkar, öl, tårta och jag vet inte vad. Vid halv 4 var jag och Camilla hem, vi däckade i sängen.

Ikväll blir det också partyparty! Ska på 18-årskalas hos kusinen och det blir värsta partajet. Stannar dock där ganska sent annars skulle jag dragit in till Bulls Pub med några från igår och bara tagit en öl eller cider, fast det kanske är lika bra och strunta i det. Ska ha avslutningskonsert imorgon, kommer bli så mysigt men samtidigt sorgligt för efter imorgon är inte Camilla med längre :( , ajja nu ska jag dra ner till stranden i min nya bikini som jag fick idag. Måste ringa veterinären idag med, Sofias katt går bara på 3 ben. Ajajaj!

Inga kommentarer: