18 juni 2008

Jobbet ringde och väckte mig idag. Först frågade de om jag kunde jobba ikväll men kom sedan överens att med 90 bokade gäster så är det lite svårt och lär sig bong-maskinen. Ska jobba imorgon mellan 10-14, 19-01 and then there's plenty of time. Ska även jobba på midsommarafton mellan 11-18, de frågade om jag kunde jobba mellan 11-00 - 13 timmar alltså vilket skulle varit fina pengar om det hade varit storhelgs-OB men de hade de ej så jag tackade nej till det, har det hellre lite trevligt just den kvällen än och tjäna några hundralappar extra. Nu ska jag snart laga lite mat och sedan hoppas jag mamma följer med mig in till kliniken i eftermiddag, läskigt och gå själv. Måste planera dagen lite bättre för kan ej lägga mig lika sent idag, ska ha körlektion 07.30 imorgonbitti!!!

Inga kommentarer: