19 juni 2008

Finns en helt normal och urtråkig förklaring till varför jag är hemma just nu och inte är på jobbet - jag är sjuk! La mig i sängen vid 23 igårkväll och låg sedan där till halv 3 och var varm/kall om vartannat så att jag självklart inte kunde sova. 06.30 ringde alarmet och jag skulle iväg och ha körlektion.. Hade rätt ont i magen redan då men trodde bara att det var nervositet så tänkte ej mer på det.. Under körlektionen (som förresten gick så jävla bra) så kände jag ej så mycket, hade väl annat att tänka på men när jag sedan skulle resa mig ur bilen... Shit, kunde knappt röra mig och det var panikartat. Ringde mamma som bad mig gå till tudorkliniken som ligger precis brevid och ska få börja på ett annat sorts piller nu.. Mamma har ju inbillat sig att jag kan vara gravid men de borde fan inte kännas såhär. Men iallafall, jag ringde jobbet sen drog jag hem och la mig på soffan.. Magen/ryggen är bättre nu men är fortfarande varm/kall, är en aning febrig. Ska försöka sova lite till för att förhoppningsvis få jobba imorgon mellan 11-18. Ska lägga mig i sängen igen nu och bara vänta tills det börjar ösregna.. Någon som vill komma hit med lite Ben & Jerry's, chai latte, tecknad film och mysigt sällskap?

Inga kommentarer: