14 maj 2008

Äntligen ser jag som vanligt igen. Fick hem mina linser igår, (kärlek till dem) - tog två veckor för jävla lensway och få hem dem, insåg efter att jag beställt det med att de va 300kr dyrare än att annat ställe jag hittade så de blir ej till och beställa av dem fler gånger. Har drömt skitskumt inatt. Var i en kinesbutik med Kristian och handlade en kexchoklad för 45kr, sen åkte vi i hans cab och så skulle vi åka över en bro men den var borta så vi tittade på en massa båtar istället. Kom en jättestor båt med massa killar på som drunknade typ. Sen var jag helt inne i Andra Avenyn på något sett, sen var hela min klass där och Oscar i min klass typ drämde runt. Och det hela slutade i ett garage där jag hade kört in med en buss. Ganska skum va? Ajja, ska iallafall ta och göra mig lite gröt nu och sen dra till skolan och ha någorlunda slappa lektioner. I eftermiddag ska vi öva inför sturelöpet, springa 6 km. Yey, jag längtar verkligen *NOT!*

Inga kommentarer: