13 maj 2008

Mina ord och min tid räcker inte längre till på en blogg. Många skulle tro att jag skämtar när jag säger att jag pratar så mycket att jag inte kan skriva ner det för då upprepar jag allting. Har lärt mig att släppa loss på ett helt annat.. Har hittat personer som lyssnar på vad JAG har att säga. Har hittat personer som vet hur man både ger och tar. När man väl har hittat de personerna så känns allt mycket lättare. Att solen sen skiner som aldrig förr, att man hittat en honungsdoftande deo och att man fått fler MVG än vad man någonsin hoppats på är bara ett plus i kanten - men självklart är det ett plus som gör att man vill fortsätta på samma sätt, att man för en gångs skull tycker att skolan är rolig.

Snart är det konfirmation för lillasyster, på lördag faktiskt. Hoppas verkligen på fint väder för då ska jag ha mina nya svarta shorts, ett limegrönt linne (hur hemskt det än låter så är de fett snyggt) och ett par svarta klackarskor. Yey, skoskav till tusen! :) Iallafall, nu ska jag dricka gott te och lukta mina liljekonvaljer, det är mina absoluta favoritblommor! När jag var liten sa jag alltid att jag skulle ha det på mitt bröllop, så det får bli ett maj-bröllop helt enkelt. Tss!

Inga kommentarer: