05 maj 2008

Har precis vaknat.. Gick hem från skolan vid 13.30 ungefär. Mådde egentligen jättebra och allt gick jättefint fram tills alla desserterna var ute (tack&lov!) då stod jag och drack vatten sen bara small de till i kroppen och huvudet så jag tänkte gå och skölja ansiktet i kallt vatten, men nej - jag spydde istället! Efter det mådde jag egentligen bra men får ej vara i köket om man kan tros bära en smitta så jag drog hem. Mår sämre nu trots att jag har sovit, mitt huvud känns som en ballong + att jag inte ser någonting heller. Linserna är på tok för gamla, dock så kommer de nya imorgon.. Linsvätskan är slut så skulle stuckit in till stan och köpt det men får be mamma göra det. Skulle köpa biljetter ner till Malmö på fredag med men väntar med det tills tidigast imorgon, vill ju inte smitta någon där nere. Är kör ikväll med, sista gången med föräldrarna innan konserten om en vecka men jag tror att mamma får gå dit själv idag. Visst jag skulle säkert orka sjunga i nån timme, men det är allt väntade jag inte orkar med. Tror jag ska sitta i min säng med te, korsord och pluggande istället - om det nu är så mycket bättre...

Inga kommentarer: