06 maj 2008

Det blev kör igår iallafall, det var rätt roligt men dock inte så skönt. Hade så ont i magen.. Ajaj! , Idag mår jag mycket bättre, lite ont i halsen iförsig men jag tror det är för att man tagit på sommarkläder för tidigt. Precis varit inne i stan och köpt linsvätska och lite andra bra grejer, tågbiljetter till Malmö tex :) , Ska egentligen åka till morfar idag, han fyllde år igår men de bor en bit ifrån och jag vet att det kommer ta en jäkla tid innan jag är hemma igen så jag funderar på och stanna här och plugga, behöver verkligen det. Pallar verkligen inte med syster heller, hon fattar ju fan inte vad jag säger. Har sagt åt henne 1000 ggr nu att låta bli mina kläder och skor, och ändå hade hon gömt en kjol i väskan idag. FAN! - Så nej, blir inget kalas med onyttiga kakor för min del, det blir gott te med böcker istället.

Inga kommentarer: