28 april 2008

Igårkväll var ingen bra kväll. Allt var bara depp och jag kunde inte sluta gråta. Min näsa var igentäppt och mina ögon var minismå. Pratade i telefon i ca 30 minuter med en vän som jag ej pratat med på ett tag, det var skönt och få prata av sig. Somnade vid 10-tiden och drömde bara skumma drömmar.. Vaknade vid 7-tiden och satte igång att gråta direkt, låg kvar till 7.45 ungefär sen kom jag på att "oj, skola om 20 minuter" så det blev till och ta på de slappade kläderna jag hade och cykla iväg. Väl framme på skolan ville jag verkligen ha fram leendet men så fort jag hade satt mig ner kom tårarna igen, kunde inte sluta gråta och där satt jag och snorade och försökte att inte märkas. Min lärare märkte det såklart och kom och pratade med mig, det var härligt.. Eftermiddagen var lite bättre trots att jag brände mig något enormt hela tiden - har svullnader över hela händerna och armarna. AJ! Cyklade hem i bara träningsbyxor och linne för det är sjukt varmt ute. Är lite mer än 20grader i skuggan, det blåser iförsig en del men det är bara varma vindar.. Satte mig på balkongen i en timme ungefär och läste en tidning, fick riktigt najs med färg. Nu ska vi snart äta mat och därefter cyklar vi ner till Maria och tittar på en film. Tror att det kan bli rätt skönt, börjar inte förens halv 10 imorgon heller så.

Inga kommentarer: