29 april 2008

Hade en av de värsta kvällarna i mitt liv igår. Har aldrig varit så rädd förut.. Tänker inte berätta här, den som vill veta är välkommen att fråga men förvänta dig inget svar. Nu är jag inte rädd, mår bara dåligt. Borde inte må dåligt med tanke på att nationella proven i engelska gick bättre än bäst idag och dessert-provet tillsammans med Sanna gick suveränt. Fick jättebra kritik från alla lärarna och de tyckte att det lätt skulle kunna vara med som dessert på 3:ornas tre-rätters meny vilket var väldigt roligt för en 1:a ^^ , Uppläggningen var najs och det smakade mums! Cyklade iallafall hem i shorts och linne med ett litet leende. Väl hemma satte jag mig på balkongen i bara trosor och bh, är svinvarmt. Pluggade iallafall lite matte och nu ska jag snart ut och gå.. Eller iallafall cykla upp till Hallandsgården och ta lite bilder till mitt Hallandsarbete, lika bra och passa på när det är fint väder.

Inga kommentarer: