01 mars 2008

09.30
Damn, Lost is good! Såg lite drygt 4½ timme av det inatt. Har drygt bara 8 timmar kvar men hinner nog se något avsnitt innan jag ska på Majas konsert nu klockan 11, ska iförsig hinna äta frukost med. Efter konserten, som är slit vid 12 blir det nog ca 7-8 avsnitt till har jag räknat ut för sen ska jag hem till Maja och ha melodifestivals-partaj! Får se om vi drar ut efter det eller om vi bara myspyser allnight! (: , nä frulle nu. P&K!

16.00
Maja var urduktig på sin konsert! @--'-- , värd alla rosor i vägen min fina Maja! Efter konsrten gick jag och mamma hem och lagade mumsig mat, Halloumi till förrätt en engelsk köttfärslåda som huvudrätt. Vi är nyttiga så blev ingen efterätt. Maria kom hit och åt den med, det var mysigt.. Vi ska hem till henne imorgonkväll och käka lövbiff och sånt smarrigt. Imorgon ska även förgyllas med plugg, ska försöka hinna läsa ut en bok som jag inte ens börjat på men det är inget jag inte gjort förut + att jag faktiskt sett boken på film. Ska skriva en recension på den tills på fredag men man kan väl lika gärna vara duktig och lämna in den på måndag, hinner jag inte de så läser jag på tisdag istället. Har studiedag då! ^^ Nu funderar jag på om man ska sätta på nåt avsnitt till av Lost eller om man ska vila en stund.. Tror nämligen att natten kan bli rätt lång, sover nog hemma hos Maja för att slippa betala nattaxa på bussen hem.

Inga kommentarer: