01 mars 2008

Dagen och kvällen har varit nästintill perfekt. Den skulle varit helt perfekt om min underbara pojkvän hade varit här och spenderat natten med mig. (miss you, love) Vaknade vid 10-tiden och startade dagen med två avsnitt av Lost sen bar det av till skolan för en helt OK svenskalektion och sedan ca 25min estetiskt val. Hade avslutning där idag, det var riktigt mysigt. Hela gruppen fick VG på den kursen och det känns väldigt bra. Efter det drog jag till OKQ8 och fick min kamera, en helt ny =D , håller dock på att laddas nu (men den kommer att användas imorgon). Iallafall, efter det åkte lillasyster och jag hem till pappa, Ingmarie och Maria kom dit med. Vi åt tacos och tittade på Let´s dance och HJÄLP! , det är så jäkla bra. me love! , resten av natten ska förgyllas med lite mer Lost sen ska jag Zzz Zzz.

Inga kommentarer: