12 februari 2008

13.10
Jag är irriterad, lat och okoncentrerad. Okontollerad! Har precis insett en sak, för att min dag ens ska fungera någorlunda så måste jag helst flera ggr som dagen skriva upp och kryssa i vad som ska göras och vad som har gjorts, disciplin alltså. Jag vet att jag har hur mycket tid som helst över, som nu.. Har sex timmar, sen ska jag ut och gå med Anna bara för sällskapets skull. På SEX timmar hinner man väldigt mycket. Jag vill till stan och köpa en skjorta samt en t-shirt som jag sett, vill till pappa och hämta en kavaj som jag ska låna, vill till elgiganten och köpa en födelsedagspresent etc. Det hinner jag väl på sex timmar, right? Vet iallafall att jag ska möta Caroline i staden typ... *det ringer* NU! , okej gotta go. Tiden rinner iväg somsagt, sex timmar.

20.40
jag hann inte med riktigt allting men jag är nöjd ändå. Var i staden med Caroline somsagt och hittade min skjorta/blus, den var minsann inte ful inte! =D Vi fikade oxå, det var najs. Efter det drog vi hem till Carro för att plugga lite men vi upptäckte att de va tråkigt så vi gick till feta-greta och köpte en hamburgare istället, det var inte äckligt! (: Vid 18-tiden ringde det en kille från Max ute på flygstaden, igårkväll la jag till mig i deras jobbansökningsbas bara för lite extrapengar lixom, hellre jobba på Max än ingenstans alls. Iallafall, så nu ska jag dit på jobbintervju imorgon =S , det är väl bra antar jag. Samtidigt ska jag då till elgiganten och till pappa eftersom de ligger precis brevé varandra (: , ajja nu ska jag läsa igenom inför provet imorgon + packa ner mina idrottskläder för att sedan sussa. Nattinatt!

Inga kommentarer: