06 januari 2008

Ibland är det härligt och bara drömma sig bort i vad man vill göra precis just nu. Gör ofta det.. Denna tanken har jag haft många gånger, den är bäst.. Delikerad till min pojkvän förresten, om någon skulle försöka få för sig något annat.
Jag vill bara ligga och titta på när du sover, lätt dra mitt pekfinger längs med din nacke och hela din ryggrad och sedan ta en sväng över din söta rumpa för att därefter dra fingret längs med sidan så att du skakar till. Fyra av mina fingrar slingrar sig nu över hela din rygg, du ryser och öppnar dina trötta ögon och ger mig ett leende. Jag ler tillbaka och du försöker säga någonting men jag sätter ett finger framför din mun, "don't say a word, just let it be" och så vandrar mina fingrar vidare till håret och drar sig där igenom. Trött stänger du dina ögon igen och faller i sömn, jag kysser din axel, sen somnar även jag.

Inga kommentarer: