05 december 2007

The test went well. Det var ganska lätt faktiskt, var en fråga jag tvekade lite på men den visade sig vara rätt sen iallafall. Jag fick tillbaka mitt datorkunskapsprov idag oxå, MVG blev det, fick även reda på att det är det jag ligger på i betyg nu. Jularbetet är avgörande. Blev superduperglad iallafall. Om man jämför med förra datakursen jag läste så låg jag på ett väldiiigt svagt G, kan bero på att jag inte var där speciellt mycket men ändå.
Jag är dock lite deppig idag, har ju min konsert på teatern imorgon, samt till helgen i Immanuel. Och jag har blivit dunderförkyld.. Näsan rinner som bara den och jag nyser mer än vad jag någonsin gjort sammanlagt under ett år känns det som. Det är inte lätt att vara sjuk när man inte vill vara det.. Ska försöka piggna till lite nu, ska göra musöron till imorgon. Tss! Sen ska jag titta på julkalendern. Efter de ska jag kura ihop mig under täcket i mina sköna säng med lite julgodis och varm choklad och titta på Lost. Puss&godnatt. *

Inga kommentarer: