05 december 2007

Jajaja.. Jag veeet! Jag vet att detta är det tredje inlägget jag skriver idag. Men jag kan verkligen inte sova.. Näsan bara rinner och rinner så jag måste sätta mig upp och snyta mig hela tiden, jag nyser var 5:e minut ungefär och mina bihålor har ont. Jag har provat citronvatten, te med honung i och det ultimata.. Glass och godis. Det hjälper inte.. Några fler förslag?! Nässpray som brukar vara en räddning är okej ibland, men näsan rinner bara ännu mer då.. Det är väl bra egentligen, att bakterierna kommer ut, men när jag snyter mig så svider det runt näsan, blir torrt. Usch vad detta är jobbigt, bara för att jag var lite föör kelig med min pojkvän.. Men! Jag ska inte säga att det inte var värt det, för de är det.. Varje sekund av det! (Du är bäst, älskling! Du är bäst för att du fått mig till att titta på Lost, och det.. Det blir min lilla räddning till jag somnar. Har inte så värst många timmar kvar faktiskt, bara 9.. ) Ajja, hej då alla. Nu blir det minst 2,5 timmar Lost.

2 kommentarer:

Anonym sa...

müsöron??!

Anonym sa...

ja, vi ska göra askungen o där är massa möss med där så då ska vi ha musöron. Mina blev superfina! =D