25 december 2007

Såhär dagen efter så känns allt faktiskt väldigt bra. Fick massa bra och fina julklappar, inte för att det är det viktigast men iallafall. Jag vaknade vid halv 10 ungefär av att katterna lekte med en av sina nya leksaker som piper som satan, men de ska väl ha kul de också. Har ätit frukost och så nu, ska snart göra mig iordning. Ska hem till morfar en sväng, tacka för julklappen och äta lite gröt eller liknande. Resterande delar av dagen består av TV faktiskt, är massa bra filmer. Trollkarlen från Oz, Pearl Harbor, Tomten är far till alla barnen, behind enemy lines etc. myspys! - Juldagen är väl antagligen årets största festdag vad jag vet men jag vill faktiskt inte, finns några fester att gå på om jag hade velat men jag har inte lust att ligga hemma, bakis på mitt jullov. Självklart kan jag festa nyktert, men nej. Kul för alla andra som ska ut och festa ikväll, enjoy! (bli inte smittad av klamydia) Jag är hellre hemma med mamma och sofia ikväll, har en del att göra imorgon också.. Ge sig ut på mellandagsrean. Money to spend! , god jul.

Inga kommentarer: