25 december 2007

Någon utgång blev det inte somsagt. Var nästan så att jag stack ut, jävla as till och tjata på mej. Men nix, stannade hemma och mös framför tv:n istället, lika bra det. Gud vet vad jag skulle gjort nu annars ^^ , beställde precis en jättefin klänning och en tröja på ellos, man får passa på nu när det är mellandagsrea. Ska förresten in på den imorgon.. Byta ett av Marias glas som hade gått sönder, samt byta strl på serveringkläderna jag fick av mamsen i jullklapp. Hade helt glömt att man skulle ha sånt nu efter jullovet, tack mamma! Det är något jag verkligen inte skulle haft råd med nu.. Måste ju fan hitta byxor, skor och jacka med. Hinna klippa mig ska också hinnas med någongång, höhö! Menmen.. har varit hos Ingeborg idag (morfars kvinna) och fikat. Morbror, moster och kusin Victor var oxå där, det var najs. Stack inom mormor och Ingemar en stund med, ska dit imorgon igen. Ska mysa ner mig under täcket nu med lite musik, sov så gott alla snälla.

Inga kommentarer: