18 oktober 2007

Kom precis hem. Har varit och spelat gitarr, var faktiskt roligt. Innan dess var jag på stan med storasyster. Köpte present till Camilla som fyller 18 idag, grattis älskling! Och så köpte jag ett par grymt fina skor, skulle kanske inte köpt just sånna egentligen, men jag var tvungen.. Och jag hade faktiskt råd, tills nu.. är hela 13 dagar kvar tills studiebidraget. Ih! , imorgon är det fredag. Dessvärre så ska jag inte till min älskling. Får vänta tills nästa helg, blä! , Nä imorgon är faktiskt en väldigt bra dag tycker jag själv. Börjar morgonen med världens slappaste engelskalektion, sen på svenskan och matten ska vi se på Shrek 3 (: , efter det är skoldagen slut. På kvällen ska jag, Camilla och massa andra spela Laserdome, det är så jävla kul. Sen är det fest hos någon någonstans, sen till mårtenssons. Visst, jag kanske blir nekad på att komma in men det är inte hela världen. Ska upp ganska tidigt på lördag morgon och passa mina små kusiner ändå så. yey! ..... Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en tidning och käka frukt. mums!

Inga kommentarer: