22 augusti 2007

17.33
Skulle varit på gymmet nu idag men det är så jävla fint väder så har varit ute & gått i en timme istället. Resten av kvällen kommer antagligen att spenderas framför tv:n eftersom jag inte har något bättre för mig. Borde väl laga lite mat oxå, samt att bädda sängen för den ser ut som ett bombnedslag. - Fan att det inte är fredag imorgon, det känns som om att det är det men nä, bara tråkiga torsdag. Börjar morgonen med matte vid 9.20, *spy* , sen är det en timmes köksekonomi, sen 3 timmar livsmedelskunskap. Slutar vid 15.10! ^^ - nä, nu ska jag försök hitta mig ett liv. pusspuss!

20.10
Ett liv hittade jag inte, hittade däremot en säng där jag somnade pladask & sov i fram till nu. Gud va skönt det var! , mat slipper jag oxå fixa, har mamma gjort nu :) - ska konstatera att vädret är skumt. Var kallt imorse när jag cyklade till skolan, sen blev det 30 grader & jättevarma vindar. Nu är det kallt & megablåsigt.. =S , ska ringa arash nu. so long, suckers!

Inga kommentarer: